Valborg 11

Anna har ju skrivit om sin valborg så jag tänkte skriva lite om min;


Började med att jag och mamma åkte och kollade på balklänningar men hittade tyvärr inget. Men det blev en jacka som följde med mig hem istället, visar den snart.

Sen åkte jag till matchen men som Anna skrev så dök inte motståndarna upp... Så himla ovärt!
Så jag åkte hem och åt mat med mamma och sen kom Mimmi hem till mig och hjälpte till att fixa lite inför kvällen. Vi åkte sen ner till IP där vi mötte upp Fanny, men det kändes lite som ett dagis där så drog hem efter 10 min. Vi tog då bussen hem (med en cykel, haha!) och mötte sen upp Adam, Petter, Anton och Simon hemma hos mig.

Hemma hos mig åt vi snacks, spelade pictionary och bara snackade. En riktigt rolig kväll blev det! :)
Antons drake igår. Det finns ju en förklaring för att mitt, Antons och Adams lag vann, vi var ju helt enkelt grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0