I´m back!

Nu är jag tillbaka! har haft ungefär en vecka då jag varken orkat eller haft någon lust att blogga. Har sån idé torka på vad som jag egentligen vill skriva om. Känns så himla tråkigt att bara berätta samma sak varje dag: Idag har jag varit i skolan, hände inget speciellt där, kom hem drog och träna sen sova.
Men nu ska jag försöka hitta lite insperation och slänge in lite inlägg oftare, skärpning nu Anna
______________________________________________________________

Har iallafall just nu kommit hem från fotbollsträning, har tränat mina små tjejer. Ska strax göra mig i ordning och möta upp kajsa. Vi ska dra till centrum för lite ärenden. Senare ikväll blir det hem till hanna för att fira hennes födelsedag. Temat på festen är länder. Är fortfarande lite osäker på vad jag ska vara, men får komma på något under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0