12 snabba

Den bästa känslan är när man inser att ens vänner och familj är underbara

Jag är rädd för att bli sårad

Jag tycker det är fascinerande med kärlek och fakta

Jag skulle vilja tro mer på kärleken

Jag ogillar vintern, mörker och  lögner

Jag tycker om mina vänner, min familj, sommarnätter, skärgården, flygplatser och blomsterängar

Jag lyssnar på allt förutom skrikmusik

Jag tittar på fina kort, roliga klipp och charmiga filmer

Bästa dagen på veckan är nog fredagar, först i skolan med fina vänner, tidigt slut och sen inser man att hela helgen ligger framför än

Folk brukar säga att jag är social, glad, positiv, ärlig och rättvis. Kan nog hålla med om det

När jag blir arg kokar jag och man bör inte säga fel saker till mig

Jag grät senast en konstig dag i skolan då allt inte var som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0