The water wont stop

Nu ar det sist dagen har i Thailand och jag och mamma hoppades ju pa sol. Men nejnej, sista dagen har och regnet oser ner! Ingen rolig sista dag helt enkelt... Men vad ska man gora?
Idag var vi i alla fall pa Sirada och tog en sista Oli Massage och sa hejda till YaYa. Sen blev det en TukTuk hem och lite boklasande.

Ikvall ska vi ut pa middag med Jan for hon ar ledig och vi villa saga hejda till henne innan vi aker. Det blir nog inte sa sent for imorgon ar det uppstigning kvart i 4 for taxin gar halv 5... Inte sa varst kul menmen, haha.

Nej nu ska jag lasa lite bloggar och sen ge mig ut i ovadret igen. En Thailandsresa med sol och bad (i pool da saklart) var det jag tankt mig men det blev istallet regn, shopping och mycket lasning istallet. Sa var beredda pa att jag kommer komma hem precis lika blek som jag lamnade er!

Puss pa er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0