Thailandsuppdate klockan kvart i sju

Hejsan allihopa!

Nu blir det lite bloggning ifran Thailand.
Idag har vi varit pa ett stort shoppingcenter med 4 vaningar. Lycka!
Jag kopte lite fina saker som jag kan visa senare.
Nu vantar jag och mamma pa varsin Strawberry Breeze pa ett uragulligt internet cafe.
Efter det har sa ska jag ivag pa lite massage och sen blir det middag.
Igar regnade det hela dagen och idag har det varit mulet sa forvanta er inte att jag kommer vara brun nar jag kommer hem, haha. Men forhoppningsvis sa blir det soligt imorgon!


Aja, nu ska jag lamna bloggen men det kommer nog lite fler uppdateringar harifran. Hoppas alla mar bra och ha en fantastisk dag, love you all!


Bildlos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0