Rainy day(s)

Regn, regn och mera regn.
Sen jag kom hit i onsdags sa har det bara varit sol i 1,5 dagar. Sen har det bara regnat.
Just nu ar det ett litet uppehall sa jag sprang ner till internet-cafet lite snabbt for att ge er en uppdatering.

Igar var jag och mamma pa nattmarknaden i Patong och vi shoppade en hel del! Man blir sa glad nar man hittar massa fina saker, haha. Jag har hittat massa guliga saker som jag ska visa er sen, ar riktigt nojd!

Saknar alla muchomucho, men snart kommer jag hem igen. Dock sa kommer jag inte alls vara brun... Men det ar ju itne mycket man kan gora at vadret ju.

Nej nu ska jag logga ut och mota upp mamma for lite pedikyr och manikyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0