Lite uppdatering

Haha knas bild men den bjuder jag på.
___________________________________________________________________
Sitter just nu och myser med en filt och musik. Dagen har varit bra fast mitt humör har varit ...
Började dagen med att vara skit pigg (över trött tror jag..) sprang runt och va allmänt konstig. På eftermiddagen svängde det helt och jag va så trött att jag höll på att somna flera gånger. Jag va deppig (har ingen aning om varför) va bara galet otaggad på allting. Så kan det vara ibland..

Drog iallafall till gymet och träna någon timme efter skolan. Efter det kändes det lite bättre.
Kvällens planer är att träffa kajsa. Får se vad vi hittar på för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0