Hej alla svenskar!


Nu sa har solen antligen tittat fram har i Thailand! Sa lite farg har jag i alla fall fatt, haha.
Sitter har pa varat favorit internet-cafe och dricker lite is te innan middagen. Klockan ar halv 8 har sa vi ska snart dra ivag. Som ni ser pa bilderna sa har dom varldens samsta web-camera men det far ni leva med, haha.

Nu har jag lite personliga meddelanden som jag maste framfora (Okej inte jatte personlige menmen):

Bollstaflickorna- Har ni kod pa eran blogg pa nat satt eller ar det bara sa att man inte kommer in harifran Thailand? Jag vet ju inte vad ni gor om dagarna, har ju inte facebook! Jag hoppas ni tar hand om varandra och Maymay. Och hoppas ni far en toppen-helg!

Anna- Jag saknar dig hurru! Igar fick jag sendrag (tror jag) och da tankte jag pa dig, haha. Jag vet att du troligtvis inte kommer lasa bloggen forens du kommer hem pa lordag men hoppas du har det bra pa lagret!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi har kod på bloggen för att vi håller på att fixa den. Men den kommer snart startas upp igen..! :D HA det bäst och jag SAKNAR DIG!

2011-03-25 @ 23:43:50
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/
Postat av: astrid

asså HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, kolla thailändaren i bakgrunden på första bilden!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2011-03-28 @ 14:15:39
URL: http://astridfristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0