.

Kommer bli en väldigt dålig uppdaterubg från min sida här på ett tag. Oklart hur länge, men anledningen är att vårt internet här hemma strejkar för tillfället *panik*. Som sagt vet jag inte om hur länge jag är på banan igen, maybe en dag, kanske en vecka.
Lite uppdatering från mitt liv nu då.
Skola som vanligt, plugg inför nationella i NO som är på onsdag spenderar jag kvällarna med.
Sen måste jag säga att jag aldrig varit såhär duktig, ställde klockan på 05.50 i morse för att dra ut och springa. Sen har jag bara käkat nyttigt. Ikväll ska jag till och med baka ett bröd som är jätte bra för matsmältningen. Det är ett GI bröd som är SÅ gott.
Säger bara, TAGGA FÖR BEACHEN 2011


LIVET LEKER!
Med undantag att internet inte funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0