.

Så här kommer mitt schema så ut:) Visst ser de grymt ut. Hoppas bara att jag håller det här nu!

Jag ska börja mitt nya liv nu. Eftersom fotbollssäsongen börjar dra igång på riktigt nu då vi har första matchen (försej träningsmatch men ändå) är på lördag:)
Ska sluta käka sötsaker hela tiden som har blivit min vardag typ, hehe. Sen ska jag börja få igång konditionen ordentligt. Ska till exempel dra ut på en jogging runda i morgon bitti innan skola, satsarN.

Ska också se till att börja käka rätt efter träningar och till frukost. Är semst på att äta frukost, brukar bli en rostad macka, men nu blir det andra puckar!
Visst låter de bra!? wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: mALIN

Hääärligt Anna! :D :D

låter som min mamma! haha alltså inget dåligt !

men menar att mitt schema också ser ut så där typ !hahaha :D puss på dej

2011-03-15 @ 18:44:46
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0