.

Idag har varit en speciell dag, jag har inte riktigt varit mig själv. Eller så kanske det här är jag bara att jag aldrig har visat mig själv den här sidan..
Jag satte på musik på högsta volym i öronen och satte mig bara på en buss. Var helt inne i musiken och kändes som jag var på en helt annan planet. Kände mig liksom inte närvarande. Alla möjliga roliga, sorgliga, läskiga och konstiga tankar åkte omkring i mitt huvud.
Jag bestämde mig för att gå av vid kyrkan och gick in och satt där ett tag. Jag brukar aldrig gå till kyrkan förutom när det är ledarutbildning, men det är inte riktigt samma sak. Har aldrig gått dit helt själv och bara för att tänka. Tänkte över allting och nu efteråt känns allt super bra.
Jag tror man behöver en dag man går in i sig själv och bara skiter i omvärlden.
Ska jag vara helt ärlig var det faktiskt riktigt skönt att bara sitta inne i kyrkan och bara vara. Jag ska nog börja göra det oftare. Jag brukar säga till mig själv att jag aldrig har tid osv. Men jag har lärt mig att har man bara vilja, finns det alltid tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0