dagen i text

Anna=happyface!
dagen börja inte så bra. hehe vana upp och märkte att mobilen var urladdad-MARDRÖMSSTART! hehe fick lite panik (vad är en dag utan mobiltelefonen liksom). Slängde min på laddaren så helt stendöd va den inte iaf.
Morgonen blir inte bättre av att man kollar sig i spegeln och håret står åt alla håll- bokstavligen. Hjälper inte med att borsta de i typ 20 minuter, hårspray eller volympulver, vad gör man då liksom!? :O
Dagen fortsatte med att jag fastnade vid datan så fick KUTA till bussen och hann den precis. Kände verkligen att dagen skulle bli åt helvete. Men dagen rullade faktiskt på bra. Har varit på bra humör och har varit ganska lugna lektioner.
Nu ska jag fixa med det sista till i morgon då vi ska ha modevisning på Edsvik konsthall då jag ska vara med och gå catwalk och visa upp mitt bild arbete (kanske lägger upp någon bild senare). Sen ska jag iväg på ledarutbildningen, drar en timme tidigare från den för att sen åka direkt till träning.
Är hemma runt 10 någongång och då blir de Bigbrother sen sängen, så tror inte det blir så mycket mer bloggning från lilla mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0