Ett fel som är trasigt!

Åh idag har varit en underbar dag! Började med satsarpicknik med klassen vid 9-11. Sen kom pappa och hämta mig och Bollsta-tjejerna så åkte vi till mig och fixade oss. Vid halv 1 var det skolavslutning, där Fanny höll ett fint tal och där Simon sjöng sin låt. Och där trillade tårarna ner kan jag säga, haha! Det var nog inte ett öga som var torrt.

Efter det blev det betygsutdelning och annat kul i klassrummet. Hem snabbt för skolavslutningsfika med släkten och nu sitter jag och väntar på Bollsta som ska äta här ikväll :)

Nej nu ska jag sätta på potatisen, men vi kanske ses ikväll i Edsbergsparken där Schools Out håller på? :)

Enda bilden från skolavslutning atm, men pappas bilder kommer snart upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0