Calippo Shots

Gårdagen var mys! Började lite halv kul men jobb klockan 8, men kom hem tio igen och la mig i soffan och sov. Sov till halv 12, drog ner till IP för att möta Anna en snabbis. Men slutade med att jag stannade med henne hela dagen på Zlatan Camp, mycket kul! Efter det drog jag hem till Ollie och hämtade lite kläder jag glömt, sen vidare till Anna en snabbis.

Sen bjöds det på mat hemma hos mig så åt trerätters med familjen. Sen hämtade Jenny upp mig på moppen så drog vi till Edsviken och träffade massa trevliga människor. Riktigt mys!

Åt även denna glass igår, det är en ny variant på Solero Shots! Hur glad tror du man blir när man upptäcker att dom säljer typ världens godaste glass för 5 kr? Mycket glad kan jag säga dig! :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0