Vilse i skogen

Nu lämnar jag landet. Och civilisationen. Jag åker nämligen ut till Åland. Pappa ska cykla en tävling och vi ska hälsa på farmor och farfar. Jag kunde ha varit mer taggad måste jag erkänna... Men nu är det som det är.

Men jag är bara borta lite mer än 1 dag, men i alla fall! Egentligen är det skönt att vara på Åland, få lite egentid och så. Bara sitta och läsa vid viken och jobba på brännan. Paddla lite kajak och köra minigolf vid campingen, men just nu behöver jag inte egentid. Jag vill bara umgås med mina vänner!

Jaja, that's life! Nu drar jag.


Jag, Ollie och Jenny gick vilse igår. Tack för en underbar kväll/natt tjejer! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken kofta du har, vart är den ifårn? :)

2011-07-08 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0