Vad som snurrar i mitt huvud just nu


Om det är något jag saknar nu är det sommaren.
Har ingen lust att så fort man ska gå utanför dörren fryser man typ ihjäl, om inte annat så halkar man och slår ihjäl sig.
Jag tycker att det är super mysigt med julafton, nyår, kvällar då man går ut och åker pulka och sen kommer in och dricker varmchoklad som man alltid gjorde när man var lite, men nu räcker det tycker jag. Jag vill kunna sätta på mig ett par shorts och ett linne och bara dra ut och spela fotboll och sen gå till bryggan och bada. Sena sommarkvällar på något mysigt ställa och sitta och grilla.
Nu när jag kollat ut genom fönstret frågar jag bara mig själv, varför bor jag i det här landet? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0