Tisdagslåt

Längesen- Petter

Lät mamma spela lite på min iPhone och hon är typ fast. Hon satt och spela ett pusselspel i en timme, hon kom till bana 31 och slog därmed mitt rekord. Så lämnar inte ifrån er era telefoner till envisa mammor, haha. Idag var en lugn dag i skolan, inget ovanligt. Min klass är ju som den är så inget förvånar en längre. Mimmi kom med en rolig ide på en grej, vi får se hur det blir med det. Jag vill att Fridisen ska bli frisk snart, miss her! Helgen blir nog en rolig helg, för alla barn i Sollentuna. Nej nu ska jag avsluta det här inlägget med en bild på.... hmmm. Måste hitta en först...Okej en bild på tjejer och ett fint litet uttryck. Puss på er alla
Tumblr_lf6x1dpluv1qfjz3mo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mammor är alltid bäst!!

2011-01-19 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0