Sånt här tråkigt inlägg där man bara skriver om dagen..

Japp som sagt, rubriken säger det mesta. Bara jag som tycker det är såå ointressant att bara läsa om vad man har gjort under dagen. Samma sak varje gång, gick till skolan, hände inget specillt där, åkte hem käka lite mellis, sen vidare på träning och hem käka middag och sen kolla på tv eller fastna framför datan.
Haha verje sak varje gång..

Menmen slut pratat om det. Nu har jag iaf förvanat ;)
Idad har jag varit i skolan. Hade inga vanliga lektioner utan håller fortfarande på att jobba med de här yrkesarbetet. Efter skolan drog jag hem och slöa framför datan. Sen vid 6 ungefär kom ebba hit och så har jag spenderat resten av kvällen. Mycket trevligt.


Bilden kasnke ine riktigt passar till det här inlägget men just nu har jag lite bildbrist ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0