15 januari

Godkväll alla härliga människor!
Dagen började med att pappa tvingade med mig till någon konstutställning i rotebro. Den lilla visiten kan jag beskriva med ett ord *suck*. Jag är ingen stor fantast av konst så jag kunde inte riktigt känna njutningen av att gå runt där.
Men dagen blev ändå lyckad. Drog hem till anton vid halv 2 ungefär. Va skönt att träffa honom eftersom det var ett tag sen sist.

Just nu ligger jag i sängen helt död känns det som. Har varit ovanligt trött hela dan så blir nog en tidig läggning idag. Men innan det ska jag sätta på en film och käka lite glass, myyys!


Min kärlek till dig blir bara större och större♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och anton? vem gjorde slut? Ni va iaf jättesöta tsm :/

2011-02-14 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0