Working 9-5

Igår var en jätte trevlig dag. Först öppet hus i skolan, där vi hade den roligaste musiklektionen på väldigt länge. Sen bar det av till stan med mamma, vi skulle nämligen på Jensen Norras öppna hus. Så vi gick till Tulegatan 4 men insåg sen att där låg inte Jensen, nej utan Jensen var på nummer 44. Så det var bara att vandra tillbaka igen.

Men efter det öppna huset så gick jag och mamma och åt lunch. Sen startade vi att shoppa! Fick med mig 2 par skor och två kjolar. Ett par Converse, ett par boots med klack, en rosa kjol från H&M och en skinnkjol från Weekday Vintage. Efter all shopping blev det tapas på Barcelona.


Sen bar det av till Petter där vi spelade cod, snackade och bara hade det trevligt. Riktigt kul och jag måste faktiskt få skryta och säga att jag döda ganska många på cod, jag var inte den bästa i rummet, nej utan den sämsta men man får ju tänka på att jag har bara spelat en gång. Nej men det var en riktigt rolig kväll!
Nu ska jag klä på mig och dra till jobbet, see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0