Varför bor jag i de här snölandet för?

Godag godag!
Dagen börjar med att jag blir väckt av mamma som har panik och skriker Du måste gå upp, alla bussar är inställda så du måste gå till skolan. Jag kollade ut genom förnstret, tänkte hell no att jag går ut i de här vädret och sen somnade om. Fick inte sova länge innan mamma kommer inspringande igen. Hade inget annat val än att tvinga mig upp ur min underbara säng och göra iordning mig för en dag fylld av snö.
Efter lite om och men kommer jag till slut till skolan (dock hann jag inte i tid). Men tack vare min underbara brorsa kom jag iaf fram.
Va väll inte riktigt någon idé att gå till skolan idag eftersom vi var 9 st i min klass där och i vanliga fall är vi 30.
Efter skolan drog jag, ebba, erik och lukas hem till lukas, mycket trevligt!
Kvällens planer är att träffa Ebba. Hon skulle komma någon gång efter middagen. Får se vad vi hittar på för bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0