15.34

Sitter just nu och slappar framför OC.
Dagen har inte varit så händelserik. Har degat i soffan nästan hela dan. Har också ränsat garderoben och prövat lite outfits som ska med till spanien (drar ju om ungefär en vecka:)). Sen tog jag en lång dusch och fräsha upp mig riktigt ordentligt. Usch man känner sig som en luffare efter att ha varit sjuk.
Kvällens planer är faktiskt att jag ska hem till mina kusiner för en släktmiddag. Får se hur det blir, men skabli kul att träffa släktningarna som man inte träffar så sällan.
Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Va inte du på fekke, såg bilder på dig, dricker du? Kärlek Karolina

2011-02-20 @ 13:35:08
Postat av: anna

Haha nej jag va inte på fest. Och nej jag dricker inte. Har faktiskt aldrig gjort det heller :)

2011-02-20 @ 14:09:09
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/
Postat av: Karolina k.

Tänkte väl, för du verkar inte vara en sådan person som dricker :) men det kanske va i lördags då? Såg dig på bilder av hon Pernilla

2011-02-20 @ 16:37:50
Postat av: Anonym

Dig•

2011-02-20 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0