torsdag

Godagens mina kära!
Idag var det ju nationella, uppsatsen i svenska. I 3 timmar satt jag med de där skiten och hade myror i brallan typ hela tiden. Kunde inte sitta still för 5 öre. Hade med mig godis och cola som jag satt och åt på hela tiden så min mage höll på att sprängas efter. Men det gick faktiskt ganska bra om jag får säga det själv;-)
Just nu har jag precis kollat på OC och sitter nu och målar naglarna.
Ikväll ska jag vara riktigt hurtis. Vid 7 ska jag och Tilda dra till Sollentuna simhall och gyma lite, sen vid 8 har vi beställt tid för ett core pass, grymt taggad! men bara säga hej träningsverk i morgon.
Nu blev det här ett jätte långt och tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0