Okej, vad väljer ni?

Nu står de flesta inför ett stort val. Gymnasievalet.

Så vad ska man välja är då frågan. Vilken skola och vilket program. För mig är det svårt för det program jag vill läsa finns inte på den skolan jag vill gå på. Det är nämligen så att jag vill läsa Sam/Beteendevetenskap och vill gå på Rudbeck i Sollentuna. Men Rudbeck har inte det här programmet...
Så nu väljer jag mellan att gå Sam/Sam på Rudbeck eller gå på någon skola inne i stan som har Sam/Beteendevetenskap... Svårt val? Det kan du slå dig i backen på!
Idag var jag ju i alla fall och kollade på Jensen Västra och deras Sam/Beteendevetenskaps program. Och det verkar vara en bra skola, dock inte lika bra som Rudbeck, med bra lärare, fina lokaler och bra schema-uppläggning.
eller....

Kommentarer
Postat av: ;

sam beteendevetenskap finns på solna gymnasium och de har en asbra fotbollsinriktning!

2011-02-05 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0