Dagens ilandsproblem!

Jag har ett stort problem just nu som jag haft den närmsta halvtimmen också. Vad ska jag åka i imorgon?


Jag känner att jag vill ha på mig något fint, men på samma gång något bekvämt, med tanke på att vi första ska sitta på ett flyg i 3 timmar, sedan mellanlandning och gårunt på en flygplats i 4 timmar sen hoppa på ett till flygplan i kanske 1 timma (?), efter de ska vi sitta i en bil i någon timme..
Tänkte första min midje kjol med ett linne eller bodyn och ett par converse till, men den där kjolen sitter så jävla tight att jag inte kommer palla andas i den, hehe
Sen funderade jag på ett par jeans med en vanlig tröja till. Men det känder för enkelt..
Men sen hittade jag den här underbaringen som jag helt totalt glömt bort. Har faktiskt aldrig fått tillfälle att använda den. Men den är ju både snygg och grymt bekväm ;-)


Den får det nog bli+ ett par röda converse ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0