dag 2- Min första kärlek

Min första riktiga kärlek var Anton. Har haft några förhållanden innan, men inga som hållt mer än en månad (ungefär?) och ingen som jag har kunnat sagt jag älskar dig till och menat till 100%. Förens jag träffa Anton. Då var det ingen player-Anna längre;-) utan det kändes verkligen rätt. Vi var tillsammans i ungefär 1,5 år. Blev tillsammans på sommarlovet till åttan och gjorde slut för några veckor sen. Vi hade ett jätte bra förhållande men pga några anledningar tog det slut. Men jag är inte jätte ledsen över de, vi är goda vänner nu och han kommer fortfarande alltid finnas kvar i mitt liv på något sätt.
Finns inte så mycket mer att berätta om det tror jag :)
haha en riktigt snygg bild på anton och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0