Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Haha det här blir intressant eftersom jag inte ens förstår frågan.
Vad jag bjuder på för man kan man ju tolka på massa olika sätt. Vad min favoriträtt är, Vad jag skulle bjuda på om jag skulle anordna en middag för tjejkompisarna, Vad jag skulle bjuda på om jag skulle laga middag på min första dejt osv.

Om det skulle vara vad min favoriträtt är skulle jag nog säga något gott grillat kött med klyftpotatis till de.
Men om det skulle vara något jag skulle laga som jag skulle bjuda tjejkompisarna på skulle det nog vara tacos eller något liknande, det brukar gå hem hos alla;-)
Och om jag skulle bjuda på någon mat på min första dejt, vad skulle de vara då? Hmm.. Eftersom jag är UR-USEL på att laga mat tror jag både jag och min dejt skulle uppskatta om det inte var jag som lagat maten. Så varför inte beställa pizza? (oj vad romantisk jag låter) men det går ju oftast hem hos båda och det är ju faktiskt inte själva maten som är det viktigaste på dejten utan den man är på dejten med ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0