RUDBECK!

Idag var det min första dag på Rudbeck. Den första dagen, och nu är det bara 3 år kvar. Men som tur är hamnade jag med skönaste klassen. Så om allt går lika bra som idag så går nog 3 år också bra. Lite halv-synd att det regna bara!

Men är nervös inför imorgon. Ja, för då kommer 2:orna och 3:orna och av nån konstig anledning är jag mer nervös inför dem än inför min egna nya klass...

Idag hälsade man på så himla mycket människor i korridoren, helt sjukt. Men så blir det väll när nästan alla man känner börjar på samma skola. Men nu ska jag sätta mig framför tv:en med mamma o pappa och dricka smoothie.

 

Jag och fina Jenny för några veckor sen, då fortfarande sommaren var med oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0