Lite uppdatering

Dålig uppdatering nu från min sida men så kan det bli ibland;-)
Gårdagen spenderades med kajsa hela dan. Var i kista och blev lite shopping (som jag visade i inlägget innan) och sen blev det en riktigt god middag.

Runt 10 ungefär drog vi hem till kajsa där jag spenderade natten också. Kollade på Burlesque fast råka somna ett antal gånger. Men filmen var faktiskt riktigt bra, SE DEN!

Dagen idag har ialla fall sätt ut såhär:
Vakna upp hos Kajsa
Vid 1 drog vi till gymmet för att köra ett stenhårt pass (hejhej träningsverken i morgon)
Vid 4 drog vi till turebergskyrkan för att gå på en gudstjänst
Drog hem och käka, sedan städat och fått lite nya grejer till rummet
Drog till kajsa och färgade hennes hår.
Sen nu på kvällen tog jag och pappa en promenad till kyrkogården
Känner att jag hunnit med en hel del idag;-)

Bjuder på två bilder från igår

Första bilden är på min och kajsas middag
Andra bilden är hemsk men den bjuder jag på-KOLLA MJÖLKPAKETET, gulligaste jag sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0