Jag kommer till din skola...

Idag var det bara skola som vanligt men vanliga lektioner så dagen flöt på snabbt. Efter skolan drog jag, Petter, Simon, Fanny och Mimmi till Sollentuna Centrum. Efter lite om-och-men så drog jag och Mimmi in till stan. Där kollade vi runt lite i Kungsan, tog en take-away kaffe och satte oss i en park. Shoppade lite gjorde vi båda två :)
Mitt inköp visar jag imorgon.

Efter stan så drog jag och Mimmi hem till mig för lite middag och ombyte. Sen drog vi ner till IP där vi mötte upp Simon, Petter och Anton. Hade en trevlig kväll där men gänget!

Nu ska jag nog slagga, måste orka med morgondagen ju! Puss på er alla!

Anton och Petter någon kväll i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0