Jag just nu

Har precis kommit hem från skolan. Sitter just nu och dricker te oc h pluggar so. Mår inte mycket bättre idag, men jag trycker i mig några alvedoner så blir jag nog bättre snart.
____________________________________________________________________________
Dagen har varit lugn. Började med matte sen var det nationella, tror det gick ganska bra. Sen hade jag en no redovisning som också gick bra tror jag och sen slutade vi.
Resten av dagens planer är att plugga stenhårt nu de närmsta timmarna, sen träffa jeppe och käka på sollentuna innan ledarutbildningen.
Nej nu ska jag fixa en grym plugg-spellista på spotify sen blir det plugg för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0