Godkväll kära läsare

Riktigt dålig uppdatering från min dag idag.
Började som sagt den här underbara vårdagen med att träna småtjejerna. Sen drog jag hem och städa mitt rum så nu ligger det inte ett enda klädesplagg på golvet -inte varje dag det händer hemma hos anna;-)
Vid halv 4 ungefär drog jag och familjen hem till en släktning i rönninge. Åt god middag där och träffade kusinerna. Riktigt mysigt faktiskt.
Har även fått ett piano!!!!
Tror inte riktigt ni fattar hur lycklig jag är över det. Har alltid haft en dröm att kunna spela och nu ska jag ta tag i det här och lära mig. Det är min morfars gammla som hans fru lovade att jag skulle få efter att han gick bort. Och idag sa hon att jag fick komma när som hellst och hämta de.
Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av bigbrother som jag missat sen sova.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0