Den 22 april 2011

Igår så började dagen med att Mimmi hämtade upp mig i Viby pga en anledning som är väldigt konstig, haha. Sen drog vi iaf hem till Mimmi och väntade på Mattias och sen drog vi 3 ner till Vallen. Där mötte vi upp Adam, Anton, Petter, Pernilla och Jenny. Vi spelade fotboll, snackade och solade en hel del. Vid 4 tiden så drog jag, MImmi och killarna hem till Mimmi och solade lite på hennes baksida.

Sen körde snälla Anton mig till Sollentuna station så att jag hann med bussen hem. Väl hemma så drog jag direkt på middag hos farmor och farfar för att fira min pappa o farbror. Där bjöds det på grillat och tårta, mycket gott! Fick även med mig en liten påskpresent hem :)

Sen åkte jag iväg till Falkberget och var där ett tag och chillade framför brasan med trevligt folk innan jag drog hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0