dålig bloggning för min del på sistonde

Sitter just nu och pluggar andra världskriget som jag har prov på i övermorgen-kill me!
Känner att jag borde vara ganska nervös för kan nästan ingenting. Känner att det åker in i ena örat och ut lika snabbt i andra.
Jaja, får väll pluggapluggaplugga ikväll och i morgon.
Dagen har inte varit den bästa. Vaknar med ont i halsen och lite feber. Gick till skolan ändå för va tvungen att vara med på en no-redovisning, men självklart är min grupp den enda gruppen som inte hann redovisa idag då..-suck!  Tror jag har haft feber hela dan, har varit galet trött, haft en grym huvudberk och allt har bara varit allmänt dåligt.
När jag kom hem baka jag iaf en kladdkaka för ett försök att bli på lite bättre humör, och se där, det gick ju stålande. Är genast lite piggare och gladare.
Ska snart rulla iväg till fotbollsplan för att träna mina småtjejer.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0