Dagen- 21 april

Idag så började dagen med att Petter råkar ringa mig klockan 9.. Haha han hade råkat komma åt knappen så jag fick en ofrivillig väckning. Men jag somnade om sen och vaknade sen kvart i 11. Då drog jag, mami och papi in till stan och kollade på balklänningar, åt libanesisk buffé, fikade i Kungsan och bara vandrade runt.

Sen hoppade jag av tåget i Sollentuna och mötte upp Mimmi och hennes kusin Mattias. Efter att ha kollat runt lite så drog jag och Mimmi till Vallen och sen till IP. På IP träffade vi Adam och Petter och sen kom även Fanny. Vi spelade fotboll, snackade och fotade lite.
Ikväll är planerna att träffa Mimmi, Adam, Petter och Fanny och bara chilla galet. Nu ska jag hjälpa mami med middagen. See ya!

2 st av dessa underbara tjejer träffade jag idag. De andra 2 är enormt saknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0