Bästa skönhetstipset

Fick tips av en tjej i min klass hur man kan få mycket bättre hy, bli mycket piggare och bli på mycket bättre humör.

Och allt behöver inte vara så komplicerat hela tiden, utan hemligheten är inget mindre än VATTEN.
Hon dricker 1,5 liter vatten innan hon går till skolan och sen lika mycket precis när hon kommit hem från skolan. Och efter ungefär två veckor (tror jag hon sa) har hon redan märkt skillnad. Både på hennes hy och på hennes humör.
Jag har aldrig haft några stora problem med dålig hy, men mitt humör är oftast upp och ner och det beror nästan alltid på att jag alltid är så himmla trött. Spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover, utan går alltid runt och gäspar och bara längtar tills det ska bli kväll så jag får sova.
Tog iallafall åt mig av dom här tipsen. Värt att pröva liksom, vad har jag att förlora!?
Berättar om några veckor om jag märkt någon skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0