Oohh shit...

Nej, jag är lite småsur...

För jag ska till skolan nu, brukar åka om ca 10 min, och just nu öser(!) regnet ner. Kul väder säger jag bara. Och jag brukar vara lite otaggad på dom här dagarna (jossan you know what Im talking about!) så är som sagt lite småsur över vädret.

Men annars är jag glad som en...en...en dalahäst! (det var det första jag såg när jag kollade mig omkring, vad gör den här föresten :O) Life is pretty good and I have wonderful friends! :D Nej men nu ska jag springa och leta efter mina regnkläder och hoppas på att regnet försvinner och helt plötsligt kommer solen fram ;)

Ha en grym dag alla fina!
Jag och Frida i våras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0