Meet the right one at the right time

Hej alla fina!
Nu har jag just slängt i mig lite mat, lax med ris, och ska ta det lite lugnt innan träningen :) Eller lugnt och lugnt, det blir nog lite engelska-plugg... Min dag har varit helt okej, hoppas eran dag har varit bra! Imorgon är det onsdag och då är det bara 2 dagar kvar till helg! :D JIPPI!

Nej nu ska jag publicera det här inlägget och sen gå och plugga lite och byta om till träningskläder, see ya all later in life!
En ganska fin bild på delar av klassen när vi var på Ängsjö, tagen av Fanny :)

Kommentarer
Postat av: Mimmsan

Taha gumman då, tagen av fanny kan det ju inte vara ju.. hon är ju själv med på bilden, det va oscar som tog den ungadam! <3

2010-09-15 @ 20:45:43
Postat av: Hanna

haha, oj vimsig? :P menar oscar tog den finfina bilden på våran klass :) <3

2010-09-15 @ 22:27:01
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0