Home

Nu har jag just kommit hem. Dagen har spenderats på skolan, ända fram till klockan 5! Det var Norrviken-dagen och då är det obligatorisk närvaro. Man är där och säljer kakor, kaffe och såna saker för att få ihop pengar till tex Romme resor och liknande :)

Direkt efter det så drog jag och Astrid till stinsen för att leta praktikplats, och gick där ifrån klockan kvart i 8 med ett lyckat resultat. Vi har fått praoplats på ett cafe i Stinsen. Min pappa hade snackat med en polare och han hade sagt att jag kunde få praoa där men jag ville ju praoa med Astrid så vi frågade om det var okej. Och det var det! :D

Nu ska jag ta upp engelska boken och börja plugga lite på glosorna vi har tills imorgon (samt kolla lite på IDOL). Hoppas alla har det bra och får en fortsatt bra kväll!
Måste bara tillägga att den extremt fina bilden är tagen av mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0