Have to do it again!

I lördags hade jag verkligen jätte trevligt, så jag måste bara skriva till mina tjejor: DET MÅSTE GÖRAS OM!

Det började med att vi drog ut och åt mat på en gullig liten resturang, sen när vi skulle åka hem sen å var verkligen ödet med oss för missa lite bussar och det hade varit jobbigt om vi hade komit på det. Sen hade vi turen att träffa Jakob och hans fiskkompis, som var så snälla att ta lite fina kort på oss. Sen kom vi på rätt buss och drog hem till mig och kollade på lite film, brände lite popcorn och bara tog det lugnt. Sen kom lite trevliga killar över och joina oss.
När alla hade dragit så satte jag, Ollie och Fia oss ner och åt glass och bara snackade. Sen hade vi tur med ödet, igen!
Så tjejer, det måste göras igen! :D
Kärlek till er, och till fotografen Jakob! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0