Everybody, put a smile on your face

Gårkvällen var grymt rolig! Började med att Emil kom förbi en sväng, sen körde han mig, Ollie och Fia till Sollentuna Centrum där vi skulle möta upp massa trevligt folk och äta middag. När vi kommer dit så märker vi att Food-Courten var stängd så vi drog vidare till Mandarin, en gullig lite kina-resturang. Där satt alla 10 tjejer och åt sig mätta, och med mätta menar jag propp-mätta. Efter maten så blev det lite knas med vart vi skulle åka, men det slutade med att vi åkte hem till mig och kollade på film :) Efter ett tag kom lite kill-kompisar hit och joina oss. Sen började folket åka hem, en efter en, så vid halv 2 så satt jag Fia och Ollie och åt lite glass och hade tjejsnack :) En ganska perfekt kväll blev det tillslut!
Some true shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0