Varför står vi ut med kylan? Jo för att värmen från personer vi gillar värmer oss mitt i all kyla.

Nu ska jag snart dra iväg till la escuela! :) Är väldigt otaggad på att ens gå utanför dörren, det är ju typ 7369 minus ute! Åhh, hatar kylan på vintern! Det är jätte mysigt när man sitter inne framför brasan och dricker varm oboy med någon trevlig person och myser, men att vara ute och frysa häcken av sig är inte lika mysigt... Aja, det är väll bara att hoppa på cykeln och starta dagen med en liten köldattack :P

Ikväll ska jag träffa min Inez som jag inte har träffat på väldigt länge! Vi ska rulla små stenar (kanske) och vara jätte duktiga :) Hon är riktigt rolig, Inez. Hon har en konstig humor, precis som jag vilket är väldigt kul!

Nej nu ska jag gå upp och ta på mig lite mascara sen ska jag gå ut och möta den kalla världen!
HEJ VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0