Ouch

Igår efter matchen kunde jag inte gå. Seriöst. Så ont har jag det. Så för min del blev det en lugn hemma-kväll med mamma. Gick och la mig tidigt och sov till halv 10 idag. Jag vaknade innan min mamma :O Knas!

Sen åkte jag, mamma och pappa och köpte en höstjacka, en vinterjacka och en vår/höst väst till mig :) Fast västen är egentligen vinterjackan men man tar bara av ärmarna så blir det en väst. Dom är riktigt fina alla tre!

Sen när vi kom hem så satte jag och mamma på en film, United 93. Den handlar om 11 september, ganska hemsk film faktiskt. Den handlar om det planet som skulle träffa Vita Huset men som inte kom fram.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag skulle ha spelat handbollsmatch men pga mina jäkla smärtor som gör att jag inte ens kan gå så kan jag inte spela... Inte bra!


Min dag i bilder:
Höstjacka, från H&M 599:-
Vinterjackan(väst) , NIKE 699:-
United 93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0