Love

Igår fyllde ju världens bästa Anna år! :D Så vid halv 8 drog jag, Ollie och Tilda dit och gratade våran 15-åring! Innan det hade jag, Olli och Fia vart på Sollentuna Centrum med Coffey och Andre. Inga köp för min del, men en god Latte med smak av vit choklad fick komma ner i magen :P

Idag är det skola som vanligt men sen..... DÅ BLIR DET BIO MED DOM BÄSTA! :D För idag är det den 8 oktober och jag, Frida, Jossan, Fanny och Mimmi ska gå ut och äta, sen kolla på "I rymden finns inga känslor" och sen dra vidare hem till Fanny där vi ska sova :D Det ska bli jätte kul och det är så himla behövligt att vi hittar på sånt här, alla 5 :D

Nu sitter jag och lyssnar på Hoffmaestros nya album, älskar det!


Massor av kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0