Förlåt för väldigt dålig uppdatering!

Helgen har varit fullspäckad därför har det inte bloggas något alls!

Fredag: Först jobbet seb åka hem och klockan 5 träffa fotbollslaget för möte och föräldra-match. Efter matchen drog jag hem till Lydia för tjejmiddag och drog därifrån vid halv 1.
Lördag: Vaknade vid 12 och klockan 3 var det match. Efter matchen så skyndade jag mig hem till Viggo för en till tjejmiddag med trevligt folk. Fick en mindre chock när bloggerskan Fanny Staaf var där, dock inte för att fira Viggo utan för att träffa Viggos syster. Sen sov vi över hemma hos lilla Viggo.
Söndag: Vaknade hos Viggo vid 11 och åt frukost där, sen vid 1 tiden åkte jag hem. Klockan 3 så drog jag och Fanny in till Stadion för att kolla på DIF-Elfsborg. 4-4 blev det i den matchen, rätt rolig match faktiskt. Vi stog i klacken och skrek! Sen åkte vi hem och kom hem vid halv 8 och då satte jag mig och åt middag. Nu ska en väldigt trött Hanna säga godnatt till omvärlden så... GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0