Tusen gånger starkare

Idag så hade ju jag och pappa en far-ochdotter-dag. Vi käkade lunch, vi kollade på kläder, vi fikade och vi kollade på bio. En riktigt mysig dag helt enkelt!

 

Nu ska jag berätta lite om filmen vi såg. Vi såg "Tusen gånger starkare", vilket  jag trodde skulle vara en riktigt tjejfilm. Men när filmen var slut så var båda jag och pappa helt hänförda av filmen. Den var riktigt bra! Bra skådespeleri, bra regiserad, fin miljö aa you name it all! Men det var något mer... Den var bra för det den handlade om! En riktigt bra film för den uppmärksammar något som inte brukar uppmärksammas. En film ALLA borde se!

 

1 2 3 4 5

 

Tusen gånger starkare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0