dåliguppdatering, ska bättras!

Godkväll/natt alla glada.
kom för en liten stund sen hem från moberg har varit där tsm med ebba, kajsa, anton och elias. Har kollat på film, suttit och snackat och kollat på paradise hotel. En mycket lyckad kväll tsm med sköna människor.

Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos petter. Jag, bergman, ollie, anton, adam och petter slaggade där. En grym kväll/natt. Vi kollade på paranormal activity och torkel i knipa, snackade och spelade tv-spel.
Vaknade runt 7 och kunde inte somna om (4 timmars sömn ungefär jesp).

Senare på dan drog jag och ollie till sollentuna centrum för jag var tvungen att köpa en mössa. Men som vanligt när jag är och handlar hittar jag allt annat än det jag skulle. Fick med mig hem ett linne, en halsduk, en mascara och en (enligt ollie) jätte bra concealer.

Nej nu skriker sängen på mig och mina ögon orkar inte vara öppna mer så nu ska ajg krypa ner under täcket.

i morgon blir det tidig uppstigning, för ska möta kusinerna i kista centrum. Ska bli sminkade på Make up store, mer om det imorgon.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0