yesterday and today

igår: igår kände jag och anna för att bussa så vi satte oss på fösta bästa buss. och det slutade med att vi hamnade i upplandsväsby centrum(ovanligt?). där köpte jag en jeansskorta och ett linne från Gina Tricot(bilder kommer sen) och en present till min guddotter Klara för hon har brutit benet :/ så då ska hon få en liten present för att det är så synd om henne.

idag: idag ska jag, anna och pappa åka till väsjöbacken. det ska bli fett kul! anna ska åka skidor och jag ska åka bräda. jag har inte åkt bräda på vääääldigt länge och jag är nt så bra på att bromsa så vi får se hur det går.... ;) sen ska jag nog vara barnvakt lite oxå, till 6 ungefär och sen kanske jag ska träffa Ralle.  Han har ju varit i fjällen och kommer hem idag så jag har inte träffat han på hela sportlovet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0