yesterday and today

TORSDAG: Igår var jag i skolan som vanligt, men det var faktiskt väldigt kul! Jag o mina klasskamrater är ju inte så normala så vi har nästan alltid roligt. När vi skulle ha fotboll så skulle inte jag vara med för jag var ju sjuk igår, men då drog alla tjejerna av mig mina kläder(det låter väldigt fel men) och satte på mig ett par mjukis byxor. sen började vi hoppa hopprep! :P det har man inte gjort på länge. sen på spanskan var jag o jossan väldigt flummiga så vi bara garva hela tiden :D föresten, jag fick VG på mitt spanska arbete! hörde jag ett grattis? sen hade vi middag med fotbollslaget, JÄTTEKUL!
FREDAG: Idag blir det skola som vanligt, sen träning på sollntuna wellnes. Efter träningen ska jag ha film-kväll med anna, viggo och ollie :) trevligt trevligt!
jossan, frida o jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0