usel uppdatering

Rubriken säger det mesta. Har inte uppdaterat nånting på sistonde sorry för det.
Hela helgen har vi iaf varit på träningsläger (vilket bergman redan har sagt). Då träna vi på gym först, sen vanliga fotbollsträningar, vi har simmat och vi har haft några teknikträningar. Grymt kul men kroppen skriker pga all träningsverk.
Nu är jag tillbaka till praoen och det går jätte bra. Förutom att min lärare har kommit och hälsat på både fredag och måndag och dom dagarna jag inte har varit där, så hon börjar typ misstänka något, men jag får berätta för henne vart jag har varit ;)

ikväll ska jag ner till norrviken och göra ngt med laget för att tjäna pengar (vet inte riktigt  vad vi ska göra:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0